luni, 10 mai 2010

Expo "Flori de mai"

    Ieri a fost cam mohorata vremea. Dupa o ploaie zdravana si temperaturile au inceput sa scada. Nu ma intelegeti gresit... ma bucur de ploaie, dar de ce ieri!? 
    Dupa multe promisiuni si razgandiri am reusit sa ne urcam in masina si mergem catre expozitie. Am fost foarte suprinsa sa vad ca la ora 10.30 era plin de lume. Fiecare iesea macar cu cate o floare. Nu poti pleca cu mainile goale. Odata ce ai intrat, nu mai ai scapare!
     M-am plimbat printre randuri si mi-am scaldat putin ochii in miile de specii, cu sute de culori, cu zeci de forme. Am observat ca incet, incet vanzatorii incerca sa se indrepte catre o diversitate mult mai mare. Multe specii ce anul trecut faceau obiectul vanzarilor (muscate si petunii in special), anul acesta au ocupat un teritoriu mai restrans. Ceea ce ma bucura. Lumea trebuie sa stie si de existenta celorlalte exemplare.

    

Niciun comentariu: