luni, 23 iulie 2012

Ce e nou in gradina mea!?

   Imi cer scuze pentru lipsa mea, dar va asigur ca e justificata. Am intrat voluntara intr-un grup de protectie a animalelor si asta mi-a ocupat mare parte din timp. Am reusit sa gasesc casa pentru 5 catelusi abandonati si o catelusa mai maricica care inca isi cauta casa (e o fetita scumpa de aproximativ un an, frumoasa foc si sterilizata, daca sunteti interesati scrieti-mi :). 
   Gradina mea e in continua crestere si anul acesta ma incercat cate ceva nou insa nu cu prea mare succes. Arsita si lipsa ploii mi-a dat mari batai de cap. Oricat de mult as uda, nu se compara cu o ploaie zdravana :). Insa mai am cateva flori de care ma pot bucura chiar si in toiul unei veri toride. Sa va arat cu ce imi delectez eu momentan privirea. 

















Niciun comentariu: