duminică, 23 mai 2010

Primavara pe unde ai umblat?

     Ufff... a trecut o saptamana si ploaia tot nu mai contenea. Abia ieri am vazut soarele dupa atata amar de timp, si ce bine a fost. Stiati ca soarele are un efect pozitiv asupra psihicului uman!? Ultravioletele iti pun hormonii in miscare. Fiecare celula din corpul tau iese din hibernare odata ce soare isi arata fata dintre nori. Nu suntem chiar atat de diferiti de plante. Si noi ne incarcam cu energie de la soare si ne si hranim de la acesta.
    Iubeam zilele de primavara din timpul facultatii. Formam un grup de fete si gaseam orice fel de scuza ca sa mergem in parculetul facultatii, sa ne intindem pe iarba printre arbori si sa facem "fotosinteaza". Era un bun exercitiu dupa multe ore de cursuri. Locul preferat era in apropierea arborelui de lalea. 
    Zilele acestea n-am prea putut face mare lucru in gradina. Singurele plantute de care m-am putut ingriji au fost muscatele din jardiniere. In ciuda temperaturilor scazute au inceput cu toate sa imboboceasca, unele chiar sa infloreasca. Toaleta unei muscate consta in: indepartarea florilor si frunzelor uscate, udare si ciupirea unor varfuri pentru a se desi. Ok! Am terminat cu asta intr-o ora... si apoi am intrat din nou in starea acea de amorteala. Asa ca m-am pus sa le pozez. :)

Niciun comentariu: