joi, 2 februarie 2012

Doua exemple de proiecte!

     Hoinarind pe internet in cautare de noi idei legate de amenajarea gradinilor, am dat peste siteul celor de la Brown Earth Landscape si mi-au atras atentia cele doua exemple de proiecte postate pe pagina lor. Exista o groaza de tipare de proiecte peisagistice si fiecare peisagist lucreaza pe cel care i se pare lui ca-l reprezinta. Ei! Eu tocmai mi-am gasit modelul.
     Imi place foarte mult modul in care proiectantul exemplifica fiecare arie a gradinii in drept cu aceasta. Noi la facultate am fost invatati ca aceste lucruri sa fie introduse in memoriul justificativ, ceea ce consider ca e ideal pentru lucrari de amenajare a parcurilor, dar nu si pentru cele pentru suprafete mici sau gradini personale. E mult mai usor sa urmaresti explicatiile daca le ai pe aceesi coala... sigur pare mai incarcat, dar e mai comod.
     Cateva imagini cu plantele amplasate alaturi de proiect, pot oferi clientului o idee despre paleta coloristica ce s-a folosit in amenajarea gradinii. Iar indicatorul este atat de simplu si de elegant incat se integreaza cu usurinta in toata compozitia asternuta pe hartie. :)



Niciun comentariu: