luni, 5 martie 2012

Primavara e la poarta... poftiti-o in gradina voastra!

    Off, cat am asteptat momentul acesta! Sa ies afara si sa simt cum razele soarelui imi mangaie fata si-mi sopteste usor la ureche: " a venit primavara... dute ia grebla din anexa!" Si asa am facut. :) 
    A fost o iarna grea dragilor, zapada ne-a incercat puterile si rabdarea, iar in unele locuri inca se mai vad urme albe, dar nu pentru mult timp. Vremea tine cu noi si in curand verdele va domina din nou gradina. Copacii vor inflori, bulbii isi vor arata capul, iar gazonul incepe incet, incet sa isi revina.
   Abia astept sa vad prima floare! Cati dintre voi aveti deja ghiocei infloriti sau flori care sa va incante sufletul!? Povestiti-mi cum arata si cata bucurie va aduce o asemenea priveliste.

Urme de zapada in gradina mea
Si Daisy se bucura de primavara
Lalele mele au scos capul
Abia astept sa infloresca
Mi-am facut provizii pentru gradina
Daca va aflati in pana de idei si nu stiti cum sa combinati florile dupa culoare asemenea pachete va pot fi la indemana
Un supliment la pachetul mare
Ne lipseste un cais in gradina
Chiar daca nu a infrunzit inca cornul ne incanta prin culoarea ramurilor

2 comentarii:

Albu Ionut spunea...

Imi place blogul.Abunda de optimism si culoare.:)

Roxana spunea...

Multumesc mult de compliment! Culoarea este exact ceea ce caut in gradini! :)