marți, 6 martie 2012

La multi ani, Garden blueprints!

     Astazi se implinesc 2 ani de la aparitia blogului meu; 2 ani de cand am intrat sfioasa in acesta lumea a bloggerilor cu mii de idei si o tona de optimism. Prima mea postare, Gradina botanica din Bucuresti, a fost primul meu pas spre ceea ce urma sa fie un blog cu si despre gradinarit. Am cautat sa postez lucruri cat mai interesante, povesti despre propria mea gradina, idei de amenajare si curiozitati despre gradini. Trebuie sa recunosc ca au fost momente in care am lasat blogul deoparte, preocupata de alte treburi, dar n-am renuntat niciodata la el. Speram sa va pot prezenta mai multe lucrari ale mele, mai multe proiecte, insa vremurile sunt in asa fel incat domeniul arhitecturii peisagere nu are prea mare cautare... deci nu prea e de lucru.
     Consider ca peisagistica este o ramura noua, foarte putin exploatata si cunoscuta in tara noastra. Dupa 6 ani de facultate, inca mai invat lucruri noi in fiecare zi. Imi face placere sa impart din cunostiintele si descoperirile mele, cu dumneavoastra, dragi cititori. Voi sunteti cei care imi dati acel impuls care ma face sa-mi continu cercetarile. Dupa 2 ani inca mai imi tresare inima cand vad un comentariu sau ca cineva imi urmareste blogul, pentru ca astfel stiu ca munca mea nu e in zadar. :) Am nevoie de voi sa-mi dati incurajari si chiar idei pentru postari, iar eu in schimb promit sa fac tot ce-mi sta in putinta sa va satisfac curiozitatiile in ale gradinaritului.
    Va multumesc din tot sufletul ca-mi sunteti aproape si sper sa ramaneti cu mine mult timp de acum inainte!

PS. Fotografiile de mai jos sunt facute la sera facultatii si sunt pentru toti cititorii mei! Va pup! 










Niciun comentariu: